EMAIL - РОЗСИЛКА
Це автоматизована відправка листів по електронній пошті певної групи адресатів. Такий вид комунікації - важлива частина будь-якої маркетингової компанії, так як дозволяє побудувати довірчі відносини з клієнтами і підвищити конверсію продажів.
Грамотне створення електронної розсилки допоможе вам вирішити відразу кілька завдань:
- проінформувати передплатника за допомогою розсилки про появу нових товарів, послуг, навчальних програм, публікацій на сайті;
- налагодити зворотний зв'язок з клієнтом за допомогою «живого» спілкування;
- сформувати цільову аудиторію, так як ваш Інтернет-ресурс будуть відвідувати тільки зацікавлені користувачі;
- ненав'язливо прорекламувати розсилкою свій товар або послугу;
- збільшити обсяг продажів;
- підвищити кількість повторних і попередніх замовлень.
Існує кілька видів розсилок по електронній пошті, кожен з яких спрямований на досягнення певної мети. Виходячи з призначення розрізняють такі види:
- інформаційні розсилки - підвищують впізнаваність бренду і приваблюють клієнта корисним контентом;
- комерційні розсилки - ненав'язливо рекламують товар / послугу і ведуть клієнта до купівлі товару;
- новинні розсилки - анонсують користувача про новинки, акції, знижки;
- транзакційні розсилки - пропонують продовжити реєстрацію, продовжити послугу, спробувати новий товар, відновити доступ і допомагають утримати клієнта в сервісі;
- тригерні розсилки - підігрівають інтерес користувача, повертають на сайт відповідно до заданого вами сценарієм взаємин.
ЗАМОВТЕ ПРОРАХУНОК ЗАРАЗ І НАШІ МЕНЕДЖЕРИ ЗВ'ЯЖУТЬСЯ З ВАМИ ПРОТЯГОМ ДЕКІЛЬКОХ ХВИЛИН.
Оплата Вашої рекламної компанії можлива через: visa / mastercard, приват 24, термінали ПриватБанку, безготівкова форма оплати для юридичних осіб в головному розділі «оплата» нашого офіційного сайту