КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА
Мережі контекстної реклами AdWords
Google AdWords може демонструватися в двох мережах: Пошукова мережа - реклама в цій мережі показується користувачам поруч з результатами пошукової видачі у відповідь на їх пошукові запити. Простими словами, що користувач запитував у Google, то він йому і показує у відповідь. Медійна мережа - реклама AdWords яка показується на сайтах-партнерах Google (які розмістили код реклами Google на сторінках своїх сайтів)
Відмінності реклами в Пошукової та Контекстно-Медійної мережі: У пошуковій мережі можуть показуватися тільки текстові оголошення, а в Медійній мережі, і текстові оголошення, і банери, і відеореклама У КММ можна платити і за покази, і за кліки, а в пошуковій мережі - тільки за кліки. Поведінка користувача в пошуковій і в Контекстно-Медійної мережі принципово відрізняється. Тому сам принцип подачі реклами, рекламне повідомлення, показники реклами (CTR, вартість за клік і т.д.) будуть відрізнятися.
Цілі контекстної реклами:
Перш ніж дати рекламу в Google AdWords дуже важливо визначитися з цілями реклами. Цілями контекстної реклами можуть бути: Прямий відгук, брендинг і збільшення трафіку.
Вартість контекстної реклами:
Ціна контекстної реклами для кінцевого клієнта зазвичай складається з бюджету, який необхідно завести в Google AdWords, а також комісійні агенції, що обслуговує його контекстну рекламу.
Переваги контекстної реклами:
- Ненав'язливість. У пошуковій мережі реклама показується тільки тим користувачам, які активно цікавиться вашим товаром або послугою.
- Швидкість запуску. Оголошення з'являються практично відразу після завершення налаштування рекламної кампанії і поповнення балансу AdWords
- Точність. Завдяки різним методам орієнтування, контекстну рекламу можна максимально точно налаштувати саме на вашу цільову аудиторію
- Гнучкість. AdWords дозволяє дуже швидко змінювати налаштування облікового запису та направляти рекламу в русло максимальної ефективності.
- Можливість платити тільки за резульатат. У контекстній рекламі є можливість налаштувати оплату тільки за отримані конверсії, які попередньо ми самі встановлюємо (наприклад, можна платити тільки за дзвінки потенцільних клієнтів)
- «Плати скільки хочеш». Ви самі можете вибрати, який бюджет виділити на контекстну рекламу в Google. Кампанії в AdWords можна пристосувати практично під будь-який бюджет, і при цьому вони будуть ефективні.
ЗАМОВТЕ ПРОРАХУНОК ЗАРАЗ І НАШІ МЕНЕДЖЕРИ ЗВ'ЯЖУТЬСЯ З ВАМИ ПРОТЯГОМ ДЕКІЛЬКОХ ХВИЛИН.
Оплата Вашої рекламної компанії можлива через: visa / mastercard, приват 24, термінали ПриватБанку, безготівкова форма оплати для юридичних осіб в головному розділі «оплата» нашого офіційного сайту